maanantai 9. huhtikuuta 2018

Vuosipäivä


Siitä on vierähtänyt jo vuosi (aika menee vähän turhan nopeasti…), kun tämä blogi sai alkunsa.

Tämä oli itselle yksi unelma, joka kuitenkin oli syystä tai toisesta jäänyt toteutumatta. Isot kiitokset ystävälleni Lindalle, joka tunnetaan myös novellibloggaaja Villasukkakirjailijana. Ilman häntä tätä ei todennäköisesti olisi edes tapahtunut, tai ainakin toteutus olisi ollut huomattavasti laaduttomampaa.
Olin Lindalle aikaisemmin heittänyt ideaa omasta blogista ja yhtenä päivänä päätettiin pistää puheet toteen. Oli huhtikuinen ilta, ulkona satoi vettä ja me istuttiin tiistai-iltana paikallisessa kuppilassa, kun tämä projekti sai alkunsa.

Ensimmäiseksi piti keksiä blogille nimi – ja tämä osoittautui hyvinkin haastavaksi. Muutaman tunnin ajan heittelimme ilmoille erilaisia ehdotuksia ja variaatioita. En muista, kumpi sen loppujen lopuksi keksi, mutta se oli hetki, kun molemmat katsoivat toisiaan ja totesivat ”TÄÄ SE ON!!!”Baulbasti eteenpäin.


Mulla oli heti alusta tiedossa se, ettei tästä tule päiväkirjamaista blogia; ketään ei kiinnosta lukea mun arjesta, koska tämä on loppupeleissä hyvinkin yksipuolista, enkä edes itse jaksaisi tästä kirjoitella. Enkä myöskään halunnut blogiin pelkästään mitään ”fitness4ever” -tyyppistä juttua. Halusin, että tekstit kuulostaisi lukijalle siltä, että mä itse seison sen jutun takana, niin kuin mä itse puhuisin. Just sellaisena kuin oon, omana ittenäni. Enkä mä tiedä, kiinnostaako ketään vieläkään, mutta niille, jotka näitä mun juttuja käy lukemassa haluan kuitenkin osoittaa suurta kiitosta! 😊

Ja nyt tämän vuosipäivän kunniaksi ajattelin polkaista käyntiin ensimmäisen arvonnan. Kudoin omin kätösin säärystimet (lämpöä tänne takatalveen, kesät onneksi on yleensä melko vähälumisia…) ja arvonta näihin rakkaudella valmistettuihin pötkylöihin tapahtuu Instagramin puolella. Osallistuminen on helppoa, käyt vaan heittämässä kommenttia mun IG arvontakuvaan, joka löytyy nimimerkillä @baulba. Ei tarvii edes keksiä mitään ihmeellistä, pelkkä 😊 riittää. Arvonta suoritetaan 15.4, ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.
Mä kiitän teitä vielä isosti, on ollut hienoa päästä toteuttamaan tätä unelmaa! Hommat jatkuu, joten pysykää kuulolla!

-Baulba

Nyt soi: B.S.E - The Storm

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti